Saturday 21 November 2015

PENGENALAN




PRODUK KELUARAN RAMLY BURGER
Ramly Burger merupakan satu nama begitu sinonim dengan masyarakat Malaysia. Ramly Burger ini merupakan hasil produk bumiputera milik Dato’ Haji Ramly Bin Mokni. Diasaskanpada tahun 1979, idea ini tercetus daripada hasrat yang murni untuk mengeluarkan produk yang halal dan bersih. Ianya telah menjadi salah satu daripada makanan segera yang terkenal di Malaysia. Ramly Burger  ini begitu mudah untuk didapati. Ianya boleh didapati di gerai makanan ditepi jalan dan restoran. Ramly Burger ini berjaya menembusi pasaran di Singapura dan menjadi makanan segera yang popular dikalangan masyarakat Singapura.

Produk-produk Ramly Burger dihasilkan oleh Ramly Food Processing. Ramly Food Processing ini adalah industri bumiputera yang terkenal di dalam penghasilan produk makanan berasaskan daging lembu, ayam dan hasil laut. Antara produk Ramly Burger ialah burger, nuget, sosej dan jejari.


PRODUK KELUARAN RAMLY BURGER
Kini, industri ini mempunyai dua buah kilang pemprosesan produk mereka yang terletak di kawasan Perindustrian Bandar Tun Razak, Cheras dah Taman Perindustrian IKS, Kuala Lumpur. Syarikat ini menawarkan peluang pekerjaan daripada bahagian pengurusan, bahagian pengeluaran sehingga ke bahagian pemasaran. Produk syarikat ini begitu terkenal di Malaysia dan akan ke peringkat antarabangsa.

No comments:

Post a Comment